x terhitung salahku

Monday 28 March 2011

kalaulah...


Adakah???
Apakah???
Adakah aku mampu
Apakah aku mampu

Ya Allah
Mampu kah aku
Sediakah aku untuk menerimanya kali ini
Adakah aku akan diuji dgn kesakitan stelah perginya satu kesakitan.
Ya Allah
Mampukah aku
Lemahnya diri ini
Kalaulah aku mampu untuk bertahan, maka ujilah aku
Kalaulah aku tidak mampu untuk bertahan, jgnlah Kau uji aku dgn kesakitan ya Allah
Kalaulah kekuatan ku lahir dgn kesakitan
Biarlah kesakitan ini benar-benar mnjadikan aku kuat
Kalaulah kesakitan ini mendekatkn diriku kepadaMU
Biarlah kesakitan ini benar-benar mendekatkn diriku pdMU selamanya
Kalaulah aku masih diuji dgn kesakitan
janganlah diriku jauh dari MU
janganlah diriku jauh dari rahmatMU

Ya Allah
Aku lemah ya Allah
Kau sahaja yg Maha mengetahui apakah kekuatanku
Kau sahaja yg Maha mengetahui dimana kekuatanku
 ya Allah,
kalau lah Kau sebenar-benarnya hendak mengujiku dgn kesakitan
jgnlah aku lemah dgn ujianMu ini
janganlah aku lemah
janganlah aku lemah

ya Allah
kalaulah aku teruji
sesungguhnya, ibubapaku turut teruji
sesungguhnya adk beradikku turut teruji
ya Allah
kuatkn mereka
kuatkn aku
tabahkan mereka
tabahkan aku

kalaulah ini ketetapan dariMU
biarlah selamanya aku redha
biarlah selamanya ibubapaku redha
biarlah org yg berada disampingku redha.

nota : mak, “akak g cek” ..org, “xnk la mak.nanti dulu la ea.. nt kalau org g skng, org x g kelas.”..Mak, “akak rasa sakit x skang”…Org, “x.” (maaf mak sbb org menipu.org xnk mak risau).. ttbe air mata org mngalir.
Mak jangan risau, org akn selalu senyum utk mak mcm yg mak pernah ceritakan mimpi mak tentang org, mse org bmalam kat ICU, “mak mimpi akak senyum ngn suka sgt mse kat ICU tu mcm dah btul2 sihat”…insyaAllah org akn sihat sepenuhnya .akan tiba saat tu.org yakin.

No comments:

Post a Comment