x terhitung salahku

Sunday 28 March 2010

BERUBAH

ya ALLAH aku ingin benar2 berubah ya Allah..




Ya ALLAH aku ingin brubah..
bkn sbb aku sakit aku berubah..
perubahan yg dh lme aku nk lakukn tp aku sngaja mnangguhknnya
ya ALLAH ampunilah dri ku ya ALLAH..
ampunilah diriku Ya ALLAH
ampunilah diriku Ya ALLAH
Ya ALLAH,berikanlah aku kekuatan untuk berubah dan mndekatkn driku yg tlah lama jauh drpMU ya ALLAH
aku malu pdMU ya ALLAH..aku takut pdMU ya ALLAH..
terimalah pengembalian diriku pd Mu Ya ALLAH..
terimalah pengembalian diriku pd Mu Ya ALLAH
Bimbinglah aku tuk dkt pd MU ya ALLAH..
Ya ALLAH..berilah aku kekuatn untuk stia pd Mu
walaupun ku sedar rmai yg mngatakn perubahanku krn aku sakit ya ALLAH
berilah aku kekuatn utk mnghadapinya krn MU ya ALLAH..
krn Mu ya ALLAH
krn Mu Ya ALLAH

No comments:

Post a Comment